Другое

Вопрос по Украинскому законодательству. - вопрос №2302012

Добрый день! Я представляю компанию «MobileTrade» на Bigl.ua, недавно к нам обратился покупатель, которому надо было приобрести мышку для компьютера. Он уточнял по переписке в чате все вопросы по товару, после этого мы высылали товар по Новой почте наложенным платежом. Товар он получил, на следующий день покупатель позвонил с претензией, что его не устраивает качество товара. Претензия была по поводу того, что товар сделан в Китае. Хотя до этого он не обратил внимания на то, что в описании было это указано. Мышку клиент хочет вернуть, мы согласились вернуть деньги за нее, но клиент захотел, чтобы мы также компенсировали ему все расходы на пересылку и еще расходы за услуги Новой почты, которые были им заплачены за наложенный платеж. Он обратился в службу поддержки, и они полностью его поддерживают в этом, что мы должны все компенсировать — это по закону действительно так — продавцы безоговорочно должны оплачивать все затраты на транспортные расходы покупателям, которые заказывают а потом возвращают товар без адекватной причины?

Лучший ответ по мнению автора

Нигде не указано, что вы должны вернуть деньги, потраченные покупателем за доставку, только оплаченные им вам и за доставку возврата
ПРАВИЛА продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офіснимиприміщеннями
1.10. Продавець   повинен   повернути  сплачені   гроші   та відшкодувати витрати,  понесені споживачем у зв'язку з поверненнямпродукції, протягом тридцяти днів з моменту одержання повідомлення споживачапро недійсність договору. У разі розірвання  договору  споживач  повинен   повідомити продавця промісце, де товар може бути повернений.Договором може передбачатися,  що товар, який був надісланий поштою, повинен  у разі розірваннядоговору також бути повернений поштою. Будь-які витрати,    пов'язані   з    поверненням    товару, покладаються на продавця.  Продавець повинен відшкодувати  витрати споживача у зв'язку з поверненнямтовару.

Про захист прав

споживачів

4. У разі реалізації продукції поза торговельними або офісними приміщеннями продавець (виконавець) повинен повернути сплачені гроші без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору. Споживач має право не повертати продукцію або результати роботи чи послуги до моменту повернення йому сплаченої ним суми грошей.

5. У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними або офісними приміщеннями, споживач повинен повідомити продавця (виконавця) про місце, де продукція може бути повернена.

Договором може передбачатися, що продукція або результати робіт (послуг), що були надіслані поштою, повинні у разі розірвання договору також бути повернені поштою.

Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції.

25.01.17
Лучший ответ по мнению автора

Buh

Эксперт месяца
Читать ответы

Агибалов Иван Иванович

Читать ответы

Дмитрий Сергеевич

Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Юриспруденция > Потребительское право
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store