Завдання 15-18 мають по п’ять варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді й обведіть - вопрос №4791077

изображение из вопросаизображение из вопросаизображение из вопросаизображение из вопросаизображение из вопросаизображение из вопросаизображение из вопросаизображение из вопросайого кружечком. 15. Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ речення А Запізнюючись на автобус, мене повідомили про можливість повернення квитка до каси. Б Розраховуючись банківською карткою, мені щоразу надходять бонуси. В Роблячи ремонт у квартирі, раптом з’ясувалися деякі обставини щодо проблем із водогоном. Г Використовуючи під час прибирання побутову хімію, пам’ятайте про заходи безпеки та можливі алергічні реакції. Д Фарбуючи новий паркан, сусідська кішка випадково розлила фарбу. 16. Пунктуаційну помилку допущено в реченні А Леся Українка не приймала ні від кого співчуття, ненавиділа почуття жалості, гордо проголошувала: Хто вам сказав, що я слабка, Що я корюся долі? Хіба тремтить моя рука? Чи пісня й думка кволі? Б Одна з героїнь історичного роману «Маруся Чурай» сказала: «Любов – це, люди, діло неосудне. По всі віки. Вовік віков. Амінь». В Михайло Грушевський про творчість Олександра Олеся писав: «Україна дістала поета-лірика, котрого виглядала від часів Шевченка!» Г П’єр Буаст порівнював людей зі словами, – «Якщо не поставити їх на потрібне місце, вони втрачають своє значення».Д «…Коли ти маєш пустку в душі, тоді вся земля стає пустелею», – писав у своєму романі «Чотири броди» Михайло Стельмах. 17. Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак) Не було дощів, (1) не було холоду, (2) а вже, (3) дивись, (4) клен посвітлів за одну чи дві ночі, (5) ясний стоїть і такий легкий у своїй жовтизні, (6) ніби кожен листочок спалахнув із середини спокійним негаснучим світлом, (7) схожим на болісний і водночас радісний усміх. НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку А кома 1 – між частинами складного речення, що поєднані безсполучниковим зв’язком Б кома 2 – між частинами складного речення, що поєднані сурядним зв’язком В кома 3,4 – при вставному слові Г кома 5, 7 – кома при відокремленому означенні Д кома 6 – перед підрядною частиною складного речення 18. Прочитайте діалог – Наталко, давно хотіла запитати про твоє ставлення до дистанційної освіти. – Оксано, я віддаю перевагу очному навчанню, бо для мене важливим чинником є соціалізація. До того ж маю проблеми із зором. – А мені подобається така форма здобуття освіти, адже це унікальна можливість підлаштувати темп навчання під себе. – Я схиляюся до думки науковців, які говорять, що в умовах дистанційного навчання в учнів не так багато можливостей здобути soft skills, які на першому місці серед навичок XXI століття. ПРАВИЛЬНИМ є твердження А Оксана радиться з Наталкою щодо дистанційного навчання. Б Наталка й Оксана однакової думки щодо дистанційного навчання. В Для Оксани під час очного навчання важливою є соціалізація. Г Наталка прислуховується до думки науковців щодо здобуття soft skills. Д Оксана змогла переконати Наталку в перевагах дистанційного навчання. Завдання 19-23 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні варіанти заповнення цих пропусків для кожного речення. 19. Під час рекламної ____________ фірма «Солодка мрія» забезпечила новорічними костюмами вихованців театрального гуртка «Амплуа» ____________ акції «Створи добро». А компанії, у рамках Б кампанії, у межах В компанії, у межах Г кампанії, у рамках Д корпорації, у межах 20. Фірма-забудовник «Інтеграл» протягом року здала в експлуатацію ____________, і цей результат став ____________ за останні п’ять років у місті Києві. А три будинки, самим кращим Б троє будинків, найкращим В трійко будинків, найбільш кращим Г три одиниці будинків, найкращим Д три будинки, найкращим 21. Співробітники були вкрай незадоволені ____________, директором фірми, оскільки він, ____________, відмовився йти на самоізоляцію. А Старостенко М. І., хворіючи на коронавірус Б Старостенком М. І., хворіючи коронавірусом В Старостенко М. І., хворіючи коронавірусом Г Старостенком М. І., хворіючи на коронавірус Д Старостенку М. І., хворіючи на коронавірус 22. Для лікарні волонтери закупили двадцять _________ _________ та близько ________ ящиків печива. А кілограм, апельсин, сорока Б кілограмів, апельсин, сорока В кілограмів, апельсинів, сорока Г кілограм, апельсинів, сорок Д кілограмів, апельсинів, сорок 23. У ресторані презентували _________ меню, до якого додали салат зі _________ кольрабі з морквою та яблуками та теплий салат із куркою та _________ бере. А нове, свіжою, соковитою Б новий, свіжою, соковитими В нову, свіжими, соковитим Г нове, свіжою, соковитим Д нове, свіжим, соковитою Завдання 24–28 стосуються речень, що первісно, за іншого порядку їх, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них. До речі, цього дня християни пекли пироги з маком, пригощали ними худобу, бо були переконані, що вона буде приносити кращий приплід. Після хрещення Русі, вона стала в східних слов’ян однією з найбільш шанованих святих. По-друге, ця свята особливо шанувалася вагітними жінками, адже вважалося, що вона допомагає під час важких пологів. По-перше, православні просять Варвару про захист від раптової смерті, позбавлення від хвороб та пом’якшення батьківського гніву. Сімнадцятого грудня православні християни відзначають День Святої Варвари, яка вважається гарною рукодільницею та покровителькою жінок. 24. Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку А Б В Г Д 25. Простими є речення, позначені А Б В Г Д 26. Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному А Б В Г Д 27. НЕМАЄ однорідних членів у реченнях, позначених А Б В Г Д 28. НЕ УСКЛАДНЕНІ вставними словами речення, позначені А Б В Г Д У завданнях 29-33 до кожного із чотирьох фрагментів інформації, позначених цифрами, доберіть один правильний, на вашу думку, варіант, позначений буквою. 29. Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм. Речення Фразеологізм 1 Петрові довелося пів години[…] над розв’язанням задачі. А мати голову на плечах 2 Почала Мотря чоловікові щодня […] за грушу. Б сушити голову 3 Оксана вміла швидко […] хлопцеві, що їй сподобався. В закрутити голову 4 «Щоб досягти бажаного результату, треба […]», – говорив батько синові. Г гризти голову Д хапатися за голову 30. Установіть відповідність між видом односкладного речення та його прикладом. Вид односкладного речення Приклад 1 означено-особове А Цей крилатий вислів приписують Г. Сковороді. 2 неозначено-особове Б Стою й дивлюся на дніпровські хвилі. 3 узагальнено-особове В Нема нічого більшого у світі за дивне щастя жити на землі. 4 безособове Г Стоїш високо – не будь гордим. Стоїш низько – не гнися. Д Піски та піски… 31. Доберіть приклад до кожної умови вживання тире Приклад речення Умова 1 Сказала слово – і стало тепло на душі. А тире між підметом і присудком 2 Щастя без розуму – торбина дірява. Б тире на місці пропущеного члена речення 3 Бджола жалить жалом, а людина – словом. В тире при відокремленій прикладці 4 Ведмідь скаче – циган гроші бере. Г тире між частинами безсполучникового речення Д тире між частинами складносурядного речення 32. Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі. Просте речення Складне речення 1 Жадоба помститися не повинна заважати чистоті зневаги. А Нещасна, неправдива людина, що добровільно й легко зрікається рідної мови. 2 Мудрому не притаманно тратити сили понад потреби. Б Я до тебе прийшов із захопленням сина, щоби серце твоє одчайдушно левине краплю сили хлюпнуло в серце моє. 3 Виходить дівчина із хати води з криниці набирати. В Якби всі легенди зібрати морські, то був би літопис на вічні віки. 4. І в безвість падають і падають хвилини. Г Йому стало здаватися, що він мусить тепер працювати не тільки на своїй педагогічній ниві. Д Я піду туди, де верхів’я дерев торкаються неба. 33. З’ясуйте тип кожного речення в тексті (цифра позначає наступне речення) Речення (текст) Тип речення (1) У природі все так мудро облаштовано, що будь-яке втручання людей у звичний перебіг подій вона важко витримує й бумерангом повертає на шкоду людям. (2) Майже в кожному селі чи місті навесні та восени можна спостерігати таку картину: палає сухе листя, стерни на полях, очерети біля річок. (3) Густий ядучий дим розноситься повсюди, а на вигорілому місці тривалий час не росте навіть трава. (4) Тому в кожного має бути громадянська відповідальність перед собою, перед іншими людьми та перед майбутнім. А просте ускладнене Б складносурядне В складнопідрядне Г складне безсполучникове Д складне з різними видами зв’язку
Ответов пока нет

Илья

500 р.
Читать ответы

Татьяна

от 100 p.
Читать ответы

Й Гавриил Йорданов

от 100 p.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Учеба и наука > Иностранные языки
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store