Західний банк у США має серйозні труднощі. Запрошені експерти відзначили, що однією з головних причин цього є відсутність плану маркетингу і чіткої... - вопрос №1485331

стратегії розвитку. Президент банку вирішив домогтися істотного поліпшення обслуговування клієнтів для того, щоб досягти збільшення суми внесків. Для цього був уведений порядок, при якому керівники всіх рівнів зобов'язані спочатку обговорювати з начальником свої тактичні дії і тільки потім давати конкретні завдання підлеглим. Ефективність діяльності останніх оцінювалася в залежності від того, наскільки успішно вони реалізовували на практиці поставлені перед ними цілі. Цьому ж підпорядковувалась система стимулювання. Однак результати виявилися скромними. Опитування працівників банку показали, що, на їхню думку: 1. Співробітники не мали достатньої інформації про те, наскільки ефективно вони працюють. 2. Працівників банку даремно не залучають до довгострокового планування діяльності банку. Питання: 1. Чи правильне було рішення керівництва банку про стимулювання працівників, що допомагають реалізації стратегічних планів. 2. Перелічите основні причини, що не дозволили банку домогтися більш високих результатів діяльності.
Ответов пока нет

Михаил Александров

от 0 p.
Эксперт месяца
Читать ответы

Андрей Андреевич

от 70 p.
Читать ответы

Eleonora Gabrielyan

от 0 p.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Учеба и наука > Математика
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store