Західний банк у США має серйозні труднощі. Запрошені експерти відзначили, що однією з головних причин цього є відсутність плану маркетингу і чіткої... - вопрос №1485331
стратегії розвитку. Президент банку вирішив домогтися істотного поліпшення обслуговування клієнтів для того, щоб досягти збільшення суми внесків. Для цього був уведений порядок, при якому керівники всіх рівнів зобов'язані спочатку обговорювати з начальником свої тактичні дії і тільки потім давати конкретні завдання підлеглим. Ефективність діяльності останніх оцінювалася в залежності від того, наскільки успішно вони реалізовували на практиці поставлені перед ними цілі. Цьому ж підпорядковувалась система стимулювання. Однак результати виявилися скромними. Опитування працівників банку показали, що, на їхню думку: 1. Співробітники не мали достатньої інформації про те, наскільки ефективно вони працюють. 2. Працівників банку даремно не залучають до довгострокового планування діяльності банку. Питання: 1. Чи правильне було рішення керівництва банку про стимулювання працівників, що допомагають реалізації стратегічних планів. 2. Перелічите основні причини, що не дозволили банку домогтися більш високих результатів діяльності.