Я купила телефон у нас в Цифротехі і проходила з ним 4 місяці, потім він почав грітися і розплавив чохол. Я пішла в магазин і пояснила ситуація, мені сказали відправляти в ремонт і я відправила. - вопрос №2692145

Через місяць він приїхав, але проблема залишилась, відправила знову і так ще раз. Коли відправляла втретє, продавець сказав, що тепер по закону України мені зобов'язані повернути або новий телефон або гроші, і прислали той самий телефон +немає стандартних програм і його жодного разу не ремонтували, бо там писали що і плату нову ставили і акамулятор і навіть андроід змінювали геть повністю. У вівторок я хочу піти в магазин і сказати, що хай або гроші повертають або новий телефон, бо я заплатила майже 4000 грн за новий нормальний телефон, а він бракований(таке сказали в магазині). Чи можу я в цій ситуації хм щось конкретне пред'явити?
Ответов пока нет

Глеб Черняк

от 55 p.
Читать ответы

Олег Николаевич

от 50 p.
Читать ответы

Alexander

от 500 p.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Технологии
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store