Діяльність сервісного центру - вопрос №139657

Наказом Державної податкової адміністрації України 28.02. 2011 № 112 затверджено ПОРЯДОК обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), який передбачає ведення Книги обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі — Книга). Цим наказом було визнано таким, що втратило чинність: наказ Державної податкової адміністрації України від 27.06.97 N203 ( z0276-97 ) «Про затвердження Порядку обліку бракованих товарів, повернутих покупцями, у разі здійснення гарантійних замін товарів, а також обліку покупців, що отримали таку заміну або послуги з ремонту (обслуговування)», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30.07.97 за N 276/2080; яким було передбачено ведення цієї ж Книги. Чи потрібно було Сервісному центру, який є офіційним представником фірми «Горенье д.д.» і діє на підставі «Соглашения № 08.06/С о техническом обслуживании» від 29.06.2006 р., відповідно до якого здійснює технічне обслуговування (гарантійне та післягарантійне) продукції ТМ «Горенье», вести цю Книгу згідно наказу №203 у 2007-2010р. і зг. наказу №112 з 2011 р.? Дякую

08.11.11
0 ответов
Ответов пока нет

учитель по маркетингу

Бесплатно
Читать ответы

Vita

от 1000 p.
Читать ответы

Надежда

от 100 p.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Бизнес
2 ответа
28.06.12
Вопрос задан анонимно
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store