Другое

У зв’язку з діловою поїздкою до м. Одеса підприємець Семенов зупинився в чотиризірковому готелі, в одномісному номері. Після розміщення він виявив, - вопрос №4012378

що кондиціонер у номері не справний. Семенов звернувся до адміністрації готелю і зажадав усунення цього недоліку. Проте кондиціонер був відремонтований лише наступного дня. Через високу температуру в номері у Семенова піднявся артеріальний тиск у зв’язку з чим він не зміг провести ділову зустріч з партнерами і зазнав значних матеріальних збитків. Підприємець зажадав відшкодування йому усіх збитків, включаючи упущену вигоду. Адміністрація готелю відмовилася платити, посилаючись на усунення недоліку своєчасно. Чи правомірні вимоги підприємця Семенова до адміністрації готелю? Чи може Семенов вимагати відшкодування йому морального збитку від адміністрації готелю? На підставі яких нормативно-правових актів буде вирішена суперечка?
18.10.20
0 ответов
Ответов пока нет

дарья

от 1000 p.
Сейчас на сайте
Читать ответы

Buh

от 500 p.
Эксперт месяца
Читать ответы

Игорь Анатольевич

от 500 p.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Юриспруденция
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store