Другое

У зв’язку з діловою поїздкою до м. Одеса підприємець Семенов зупинився в чотиризірковому готелі, в одномісному номері. Після розміщення він виявив, - вопрос №4012378

що кондиціонер у номері не справний. Семенов звернувся до адміністрації готелю і зажадав усунення цього недоліку. Проте кондиціонер був відремонтований лише наступного дня. Через високу температуру в номері у Семенова піднявся артеріальний тиск у зв’язку з чим він не зміг провести ділову зустріч з партнерами і зазнав значних матеріальних збитків. Підприємець зажадав відшкодування йому усіх збитків, включаючи упущену вигоду. Адміністрація готелю відмовилася платити, посилаючись на усунення недоліку своєчасно. Чи правомірні вимоги підприємця Семенова до адміністрації готелю? Чи може Семенов вимагати відшкодування йому морального збитку від адміністрації готелю? На підставі яких нормативно-правових актів буде вирішена суперечка?
18.10.20
0 ответов
Ответов пока нет

Buh

Сейчас на сайте
Эксперт месяца
Читать ответы

дарья

Сейчас на сайте
Читать ответы

Игорь Анатольевич

Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Юриспруденция
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store