Магазин ''Славутич'' - вопрос №160930

В мене таке запитання: 18 жовтня 1996р. у магазині ''славутич'' В.В. Мироненко купив радіоприймач ''рига-350'', за який сплатив 300 грн. Підприємство-виготовлювач гарантувало якість даної речі протягом 12 місяців з дня її придбання.Через тиждень після придбання радіоприймача В.В.Мироненко виявив, що той не працює від мережі постійного струму.Усунути виявленні недоліки у гарантійній майстерні неможливо у зв'язку з відсутністю необхідних радіодеталей.Оскільки дефекти придбанноїречі виявлені у період гарантійного строку, В.В.Мироненко звернувся до магазину, де придбав його, з проханням замінити радіоприймач на аналогичний належної якості.Магазин відмовив йому, не пояснюючи причин.1) Чи має В.В.Мироненко право вимагати від магазину заміни радіоприймача на аналогічний належної якості?2) Яким нормативним актом слід скористатися В.В.Мироненку для захисту свого права?3) Протягом якого терміну В.В.Мироненко може вимагати від магазину заміни радіоприймача на аналогичний належної якості?
10.12.11
0 ответов
Ответов пока нет

Buh

от 500 p.
Сейчас на сайте
Эксперт месяца
Читать ответы

Игорь Анатольевич

от 500 p.
Читать ответы

Агибалов Иван Иванович

от 600 p.
Читать ответы
Посмотреть всех экспертов из раздела Юриспруденция
Пользуйтесь нашим приложением Доступно на Google Play Загрузите в App Store